Na hraniční kontrole u Niagarských vodopádů explodovalo auto

Na Twitteru se objevila informace, že na hraniční kontrole u Niagarských vodopádů právě explodovalo auto. Zdá se, že šlo o teroristický útok.

Na Twitteru se objevila informace, že na hraniční kontrole u Niagarských vodopádů právě explodovalo auto. Zdá se, že šlo o teroristický útok.

K incidentu s vozidlem mělo dojít na cestě z Kanady do USA, na Rainbow Bridge v Niagara Falls, NY.

Rainbow International Bridge

 

Guvernérka Kathy Hochul říká, že byla o incidentu informována. Všechny 4 mezinárodní hraniční přechody mezi USA a Kanadou v západní části New Yorku byly uzavřeny.

Nominujte autora do ankety Bloger roku

Autor: Miloš Adámek | středa 22.11.2023 20:19 | karma článku: 9,62 | přečteno: 301x
  • Další články autora

Miloš Adámek

Tak co bude?!

Technologické firmy prošly za posledních 30 let drsným vývojem. Kolem nich vznikali a umírali konkurenti a těch několik co přežilo, jsou opravdu drsné a bohaté společnosti, co umějí bojovat tvrdě. Neuvěřitelně bohaté a rychlé.

13.9.2016 v 17:00 | Karma: 13,91 | Přečteno: 320x | Diskuse| Společnost

Miloš Adámek

Fatboy (6) – Neslavný konec

Původní myšlenka, že za 4 měsíce shodím 25 kilo, v přímém přenosu na blogu vzala evidentně za své. Pravidelný blog jsem přestal psát po pár dnech. Najednou jsem nevěděl o čem psát. Nic zajímavého na tom mém snažení totiž nebylo. Přišlo mi trapně hloupé psát o svých každodenních eskapádách.

1.6.2011 v 9:00 | Karma: 8,88 | Přečteno: 757x | Diskuse| Osobní

Miloš Adámek

Smlouva s Ďáblem

6:30 - Budík řve na celý Svět. Tzůůů, tzůůů, tzůůů! Hrozný zvuk. Proč jsem si nastavil tak strašlivý zvuk na buzení. Tzůůů, tzůůů, tzůůů! Sakar, kde je ten mobil?! Proč mě tak hrozně bolí hlava?! Tzůůů, tzůůů, tzůůů! Jo tady! Tzůůů, tzůůt...! To je hrozný zvuk. Ale je jediný, který mě dokáže opravdu probudit. Hrozné ráno. Venku svítí slunce, obloha je jako vymetená. Ani mráček. Bolí mě oči z toho světla. Sakra, začíná mi téct z očí a nosu. Musím zavřít to okno a vzít si prášek proti alergii. To je den. Hrůza! Jak mě dneska bolí záda. A rameno. To je z toho včerejšího squashe. A hlava! Jo, to je z toho včerejší Budvaru. Jedenáct kousků je prostě moc. Matně si vzpomínám, že tam proběhly i nějaké panáčky... Alkasalcr, Cetebe long time, Spectrum multivitamin, ...

22.4.2011 v 11:15 | Karma: 12,44 | Přečteno: 1253x | Diskuse| Osobní

Miloš Adámek

Fatboy (5) - Po měsíci

Ahoj lidi. Před měsíce jsem začal hubnout. Moje představa byla jasná a jednoduchá. Omezím jídlo a začnu se hýbat. To že jím většinou vegetariánsky a to že se o jídlo zajímám, jsem považoval za obrovskou výhodu. Vždyť přeci vím, jak jídlo v těle pracuje a dokážu s tím pracovat. To bude pohoda!

2.3.2011 v 9:00 | Karma: 13,69 | Přečteno: 1514x | Diskuse| Osobní

Miloš Adámek

Fatboy (4) - Po týdnu

Tak mám za sebou první týden. Už jsem v životě zhubl celkem dost, ale nikdy ne takhle organizovaně. Zase se mi potvrzuje, že každé hubnutí je úplně jiné a jediné co má každé hubnutí společné je, že je to zkrátka práce a nepohodlí. :-) Ale jinak se cítím fantasticky. Je mi lehce, více se usmívám, málo co mě rozhází. Prostě paráda! :-)

8.2.2011 v 9:00 | Karma: 9,70 | Přečteno: 938x | Diskuse| Osobní
  • Nejčtenější

Nahá umělkyně za zvuků techna házela před dětmi hlínou. Už to řeší policie

3. května 2024  10:10,  aktualizováno  13:43

Policie prošetřuje vystoupení, ke kterému došlo na Akademii výtvarných umění (AVU). Umělkyně a...

Přes Česko přešly bouřky s krupobitím. Dálnici D1 pokrylo bahno a větve

6. května 2024  15:47,  aktualizováno  7.5

Do Česka přišly přívalové deště, na některých místech padaly i kroupy. Hasiči hlásili desítky...

Německo je otřeseno. Přišel brutální útok na politika, pak následoval další

4. května 2024  17:40,  aktualizováno  21:09

Na lídra kandidátky německé sociální demokracie (SPD) v Sasku do evropských voleb Matthiase Eckeho...

Vyváděla strašné věci. Zahradil označil Jourovou za nejhorší z eurokomisařů

4. května 2024

Premium Když Česko vstoupilo 1. května do Evropské unie, byl tam matador ODS Jan Zahradil kooptován...

Ukrajině nastává „nejtemnější hodina“. Začíná mluvit o jednání s Rusy

3. května 2024

Premium Ukrajinské armádě se stále nedaří stabilizovat situaci na frontě a nálada v Kyjevě je čím dál...

Afghánistán zasáhly přívalové deště. Záplavy si vyžádaly nejméně 200 obětí

11. května 2024  10:53,  aktualizováno  12:52

Záplavy na severu Afghánistánu, způsobené přívalovým dešti, si vyžádaly nejméně 200 obětí....

Poprvé promluvil. Kellner byl po havárii vrtulníku naživu, tvrdí přeživší Čech

11. května 2024  12:50

Jediným přeživším havárie vrtulníku na Aljašce, který v roce 2021 převážel miliardáře Petra...

Pražským Klementinem lze brouzdat i mimo otevírací dobu. Virtuálně a z domova

11. května 2024  10:36

Tam, kde končí prohlídková trasa, teď začíná virtuální prohlídka. Díky moderním metodám mohou lidé...

Léky na cukrovku či ředění krve od praktika? Ministerstvo chce změnit podmínky

11. května 2024  10:29

Ministerstvo zdravotnictví (MZd) chce zmírnit pravidla pro předepisování léků praktickými lékaři....

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!

  • Počet článků 10
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 893x
Život je úžasné dobrodružství a my máme tu čest se ho účastnit. Tak hurá na něj!