Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

Smlouva s Ďáblem

6:30 - Budík řve na celý Svět. Tzůůů, tzůůů, tzůůů! Hrozný zvuk. Proč jsem si nastavil tak strašlivý zvuk na buzení. Tzůůů, tzůůů, tzůůů! Sakar, kde je ten mobil?! Proč mě tak hrozně bolí hlava?! Tzůůů, tzůůů, tzůůů! Jo tady! Tzůůů, tzůůt…! To je hrozný zvuk. Ale je jediný, který mě dokáže opravdu probudit. Hrozné ráno. Venku svítí slunce, obloha je jako vymetená. Ani mráček. Bolí mě oči z toho světla. Sakra, začíná mi téct z očí a nosu. Musím zavřít to okno a vzít si prášek proti alergii. To je den. Hrůza! Jak mě dneska bolí záda. A rameno. To je z toho včerejšího squashe. A hlava! Jo, to je z toho včerejší Budvaru. Jedenáct kousků je prostě moc. Matně si vzpomínám, že tam proběhly i nějaké panáčky… Alkasalcr, Cetebe long time, Spectrum multivitamin, …

Je toho plná hrst, vitamíny, minerály, vláknina. Tak na zdraví! Jo ještě mi tu Saša připravila džus. Fuj je teplý. Copak neví, že ho mám rád ledový!? Jak jí to mám vysvětlit?! Už jsem jí to říkal snad stokrát! Au! To kafe je vařící! Do prrr! Sem si opařil pusu. Mám jí plné zuby! Teď jsem se kvůli ní ještě opařil! Je hrozná! Jdu raději do kanceláře.

Koukám na auto, ani škrábanec. Jsem prostě dobrej. I když se trochu pinknu, vždycky dojedu bezpečně domů. To si ani nepamatuju, jak jsem domů dojel. Ha ha! Jsme prostě dobrý řidič. A takový si zaslouží dobré auto. Chce to něco nového. A5 už má kde kdo. Asi přesedláme. Myslím, že by mi slušela RS8.

Sakra nějaký opeřenec se mi vydělal na Q7, no to si dělá legraci! „Sašo!!!“, „Sašo!“. Kde je ta ženská?! Jo cáká se v bazénu. „Můžeš mi laskavě vysvětlit, proč neparkuješ v garáži?! Zase mi to auto posral nějakej pták!“. „Promiň, jasně že jsem myslel – Že TI ho posral nějakej pták“. Tak Vona si snad myslí, že když sem jí ho dal k narozeninám, že to auto je její?! Tak to je konec! Vůbec si děvenka neuvědomuje, že jsem ho platil JÁ!. Prý, že si se svým autem, může parkovat, kde chce. Ta si snad dělá legraci!

Příště jí zase něco koupím, frajerce. Dostane Káčko a bude! Ta bude čumět!

Nemám na ni nervy, na blbku. Jedu do kanclu. Telefon. „Ahoj Karlos, taky tě tak bolí hlava? Kdo sakra objednával ty panáky? Já?! No to si děláš kozy! Ha ha!“ To zase byla jízda, skoro nic si napamatuju. „Hele, Karle, ty pozemky vám prodám. Řekněme za patnáct mega?“ „OK, tak za 17 a dvojka je tam pro tebe. Však on to ten váš úřad utáhne! Ha ha! Uvidíme se odpoledne na greenu.“ Hned mám dobrou náladu. Musím se smát, když si vzpomenu na toho ubožáka, co mi ta pole prodával. Že prý má nemocnou ženu a že nutně potřebuje peníze. Chtěl za to trojku a nakonec jsem ho stáhl na jeden a půl mega. Ještě mi děkoval. Hned mám lepší náladu! Jsem prostě dobrej! No a RS8 je jistá. Zavolám Jeníkovi, ať se mi po nějaké zajímavé podívá. Myslím, že by se mi líbila červená, nebo černá. Ještě to musím pořádně uvážit.

Ježíš co je to za krávu!!! “Tak jeď, ty náno! Nepřekážej!“ No to si ze mě děláš legraci. Vona jede 80?! Tak jeď!!! Konečně! Bych to střílel! Co to pípá? Jo antiradar. Sakra! Tady přeci nikdy neměřili?! Joaha, támhle se schovává, šmejd jeden. Ale na mě si nepřijdete! Ha! Ha!

Táák a jdeme! Jo, jo, Prdi! 3,2L v šesti válcích se s těma vašima škodověnkama nedá porovnávat! A co s tím motorem udělal ten tuning. To je paráda! Ha! Ha!

Tak a teď jen najít nějaké místo k zaparkování… Tady fakt není kde zaparkovat! Tenhle idiot parkuje tak blbě, že zabírá dvě místa. Sakra! Proč musejí všichni parkovat tady?! Copak nemůžou jezdit metrem, jako správný socky?!

To je to PEKLO!!!

Autor: Miloš Adámek | pátek 22.4.2011 11:15 | karma článku: 12,44 | přečteno: 1253x
  • Další články autora

Miloš Adámek

Na hraniční kontrole u Niagarských vodopádů explodovalo auto

Na Twitteru se objevila informace, že na hraniční kontrole u Niagarských vodopádů právě explodovalo auto. Zdá se, že šlo o teroristický útok.

22.11.2023 v 20:19 | Karma: 9,62 | Přečteno: 301x | Diskuse

Miloš Adámek

Tak co bude?!

Technologické firmy prošly za posledních 30 let drsným vývojem. Kolem nich vznikali a umírali konkurenti a těch několik co přežilo, jsou opravdu drsné a bohaté společnosti, co umějí bojovat tvrdě. Neuvěřitelně bohaté a rychlé.

13.9.2016 v 17:00 | Karma: 13,91 | Přečteno: 320x | Diskuse| Společnost

Miloš Adámek

Fatboy (6) – Neslavný konec

Původní myšlenka, že za 4 měsíce shodím 25 kilo, v přímém přenosu na blogu vzala evidentně za své. Pravidelný blog jsem přestal psát po pár dnech. Najednou jsem nevěděl o čem psát. Nic zajímavého na tom mém snažení totiž nebylo. Přišlo mi trapně hloupé psát o svých každodenních eskapádách.

1.6.2011 v 9:00 | Karma: 8,88 | Přečteno: 757x | Diskuse| Osobní

Miloš Adámek

Fatboy (5) - Po měsíci

Ahoj lidi. Před měsíce jsem začal hubnout. Moje představa byla jasná a jednoduchá. Omezím jídlo a začnu se hýbat. To že jím většinou vegetariánsky a to že se o jídlo zajímám, jsem považoval za obrovskou výhodu. Vždyť přeci vím, jak jídlo v těle pracuje a dokážu s tím pracovat. To bude pohoda!

2.3.2011 v 9:00 | Karma: 13,69 | Přečteno: 1514x | Diskuse| Osobní

Miloš Adámek

Fatboy (4) - Po týdnu

Tak mám za sebou první týden. Už jsem v životě zhubl celkem dost, ale nikdy ne takhle organizovaně. Zase se mi potvrzuje, že každé hubnutí je úplně jiné a jediné co má každé hubnutí společné je, že je to zkrátka práce a nepohodlí. :-) Ale jinak se cítím fantasticky. Je mi lehce, více se usmívám, málo co mě rozhází. Prostě paráda! :-)

8.2.2011 v 9:00 | Karma: 9,70 | Přečteno: 938x | Diskuse| Osobní
  • Nejčtenější

Stovky amerických obrněnců se v řádu dnů nepozorovaně přemístily do Česka

2. května 2024  17:21

Několik set vozidel americké armády včetně obrněnců Bradley nebo transportérů M113 se objevilo ve...

Nahá umělkyně za zvuků techna házela před dětmi hlínou. Už to řeší policie

3. května 2024  10:10,  aktualizováno  13:43

Policie prošetřuje vystoupení, ke kterému došlo na Akademii výtvarných umění (AVU). Umělkyně a...

Auto vyjelo z vozovky a srazilo tři lidi. Žena zemřela, dvě vnučky jsou zraněné

2. května 2024  16:40,  aktualizováno  3.5 12:38

Osobní auto srazilo dnes odpoledne v Čáslavicích na Třebíčsku ženu a dvě děti. Žena srážku...

Podvod století za 2,4 miliardy. Ortinskému hrozí osm let a peněžitý trest 25 milionů

29. dubna 2024  6:21,  aktualizováno  13:19

Luxusní auta, zlaté cihly, diamanty a drahé nemovitosti. To vše si kupoval osmadvacetiletý Jakub...

Vyváděla strašné věci. Zahradil označil Jourovou za nejhorší z eurokomisařů

4. května 2024

Premium Když Česko vstoupilo 1. května do Evropské unie, byl tam matador ODS Jan Zahradil kooptován...

Mexičtí narkos už nepašují peníze, platí si šmouly. Je to legální a bez rizika

5. května 2024

Premium Vsaďte se, že nevíte, jak mexičtí narkos pašují peníze z Ameriky. Jistě, viděli jste v seriálech na...

Nová vlna podvodů. Vyluxovaným účtem to nekončí, přeprodávají se osobní data

5. května 2024

Premium Kyberzločinu dlouhodobě přibývá, v Česku se s končící lhůtou pro daňová přiznání podvodníci...

Životní prostředí v Československu patřilo k nejhorším na světě, líčí vědec

5. května 2024

Premium V roce 1989 se stal vůbec prvním ministrem životního prostředí. Profesor Bedřich Moldan patří mezi...

Auto za tahačem s tankem zastavilo. Už ale ne kamion, který osobák sešrotoval

4. května 2024  9:48,  aktualizováno  21:52

Při nehodě tří aut zemřel na dálnici D1 mezi Bohumínem a Polskem jeden člověk, další dva jsou...

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!

  • Počet článků 10
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 893x
Život je úžasné dobrodružství a my máme tu čest se ho účastnit. Tak hurá na něj!